Lieve lezers

Leuk dat jullie een kijkje nemen op onze blog!
Via deze blog willen we graag belangrijke personen in het leven van onze kleine schatjes laten meevolgen met de schoolse activiteiten. Gewoon om jullie op de hoogte te houden, maar ook om eventueel een gesprekje te kunnen beginnen over spelletjes en/of gebeurtenissen in de klas.
Laat zeker een berichtje achter, wij vinden dat heel leuk om te lezen!

donderdag 21 juli 2011

Geniet van de vakantie...

Dag lieve kindjes,
Het allereerste berichtje op ons nieuwe blog...

Ik heb jullie voorlopig nog niet veel te vertellen, want ik ben druk bezig om wat leuke kleurtjes en tekeningen te zoeken om op dit blog te zetten...
Ik kan wel al zeggen dat ik bij jullie thuis nog even langskom.
Jullie mogen een telefoontje verwachten, want dan weet ik zeker dat jullie er zijn.

Geniet nog van de vakantie, dat doe ik ook!!!
Hopelijk wordt het nog wat mooier weer, dan kunnen we lekker buiten spelen.

Veel groetjes, Juf Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten