Lieve lezers

Leuk dat jullie een kijkje nemen op onze blog!
Via deze blog willen we graag belangrijke personen in het leven van onze kleine schatjes laten meevolgen met de schoolse activiteiten. Gewoon om jullie op de hoogte te houden, maar ook om eventueel een gesprekje te kunnen beginnen over spelletjes en/of gebeurtenissen in de klas.
Laat zeker een berichtje achter, wij vinden dat heel leuk om te lezen!

zaterdag 17 augustus 2013

Nog een paar weekjes...

Ahoy Piraatjes,

Na een heel schooljaar niet gewerkt te hebben, zit ik enthousiast af te tellen naar de eerste schooldag.
Nog een paar weekjes vakantie en dan is het zover!
Ik heb een heel leuke vakantie gehad en ik hoop jullie ook.

Van september tot en met april zal ik op maandag en dinsdag en op woensdag om de twee weken tot de speeltijd werken. De andere dagen zitten jullie in de Piratenklas samen met de Kikkertjes en juf Sofie.

Volgende week kom ik even langs bij jullie thuis, ben benieuwd naar jullie verhalen. Tot dan, Piraatjes!

Veel groetjes, juf Vera

PS: Het beloofd weer héél warm weer te worden, we kunnen de laatste vakantiedagen dus nog lekker genieten van het zonnetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten