Lieve lezers

Leuk dat jullie een kijkje nemen op onze blog!
Via deze blog willen we graag belangrijke personen in het leven van onze kleine schatjes laten meevolgen met de schoolse activiteiten. Gewoon om jullie op de hoogte te houden, maar ook om eventueel een gesprekje te kunnen beginnen over spelletjes en/of gebeurtenissen in de klas.
Laat zeker een berichtje achter, wij vinden dat heel leuk om te lezen!

dinsdag 1 april 2014

Restaurant: de Piraat

We kregen gisteren goede recensies over ons restaurant. De kleuters vonden het heel leuk !!!!
Dank je wel voor jullie hulp, want zonder jullie was dit niet gelukt.

Dit vonden de kleuters zelf heel leuk aan het restaurant:
Bo: Ik vond het leukste dat pepe en meme er waren.
Arthur: Ik vond het leukste dat ik mocht afruimen. Volgende keer zou ik ook wel eens de kok willen zijn.
Ode: Ik kan zo goed water uitschenken.
Elmo: Ik moest heel veel afdrogen.
Thalita: Mijn mama was er.
Ynte: Ik vond koken leuk.
Fien: Afwassen vond ik het leukste.
Daan: Dat mijn mama kwam helpen.
Santos: Pintje bier uitschenken.
Alif: Dat ik ook mocht afruimen.
Liam: Dat mijn mama en papa hier waren. En de volgende keer zou ik ook in de keuken willen roeren in de spaghetti.
Giano: Dat ik de spaghetti mocht uitscheppen.
Arvid: Dat mijn mama komt helpen.
Darrell: Om het eten te brengen.
Emmelien mocht in de spaghetti roeren. Maria was er niet bij, Senne en Thijs waren ziek. Hopelijk zijn ze snel beter!

Kunnen jullie eraan denken dat het op maandag fruitdag is en dat de kleuters dan in de voormiddag enkel fruit mogen eten? Elke maandag zijn er weer Piraatjes bij die niets te eten bij hebben...

Vandaag was het zwemmen en mochten we van de grote glijbaan. Er zijn al heel veel kindjes die dit alleen durven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten