Lieve lezers

Leuk dat jullie een kijkje nemen op onze blog!
Via deze blog willen we graag belangrijke personen in het leven van onze kleine schatjes laten meevolgen met de schoolse activiteiten. Gewoon om jullie op de hoogte te houden, maar ook om eventueel een gesprekje te kunnen beginnen over spelletjes en/of gebeurtenissen in de klas.
Laat zeker een berichtje achter, wij vinden dat heel leuk om te lezen!

maandag 4 juni 2012

Ssst ssst, niets verklappen...

We zijn kadootjes aan het maken voor onze papa's. Natuurlijk gaan we nog niet verklappen wat we maken, maar het is wel heel leuk om te doen.
Het eerste deel is af (vorige week hadden we daar ook al aan gewerkt) en nu nog het tweede deel...

Het versje kennen we nog niet helemaal, misschien kunnen de mama's ook een beetje oefenen met ons. Want met ons schoolfeest hebben we daar nog niet veel tijd voor gehad.


Lieve papa
Ik hou van appelmoes
ik hou van pindakaas
ik hou van chocomelk
en ook van speculaas
ik hou van poffertjes
ik hou van pannenkoek
ik hou van autootjes
en van een heel mooi boek
ik hou van rood en geel
van groen en paars en blauw
maar 't aller-Ɣllermeeste
hou ik nog steeds van jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten