Lieve lezers

Leuk dat jullie een kijkje nemen op onze blog!
Via deze blog willen we graag belangrijke personen in het leven van onze kleine schatjes laten meevolgen met de schoolse activiteiten. Gewoon om jullie op de hoogte te houden, maar ook om eventueel een gesprekje te kunnen beginnen over spelletjes en/of gebeurtenissen in de klas.
Laat zeker een berichtje achter, wij vinden dat heel leuk om te lezen!

donderdag 21 november 2013

Maandag weer juf Vera...

Dag lieve Piraatjes,

Hebben jullie een leuke week gehad bij juf Carla? Ik heb me ook geamuseerd bij de kleintjes. Maar... (Ssst, niet verklappen, he!) ik heb jullie wel gemist en heel stiekem zal ik blij zijn als ik weer bij mijn eigen Piraatjes ben.

We hebben heel veel leuke dingen op het programma, dus lekker uitrusten in het weekend zodat we er vanaf maandag flink tegenaan kunnen!
We gaan een brief schrijven (en posten) naar Sinterklaas, we gaan een Sinterklaas of een Zwarte Piet maken, we gaan dansen, sorteren, classificeren, puzzelen, een groepswerk maken, een pietje in de schoorsteen maken... én we gaan naar het digi-bord in de klas van juf Anja.

Even een update voor de fanatieke spaarders van flessen Cola/Cola Light/Cola Zero: Dank je wel voor de vele zakken en dozen vol met flessen. Jullie mogen nog verder sparen, we zijn er voorlopig nog niet. :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten